پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به همکاران پیمانی و رسمی (کمتر از ۵سال سنوات خدمت)

لوگو تعاونی اعتبار و سازمان امورمالیاتی

با اهدا سلام و تبریک عید مبعث محضر همکاران محترم خانواده بزرگ نظام مالیاتی کشور

با عنایت به دستور رئیس کل محترم سازمان امورمالیاتی کشور برای ارائه تسهیلات فراگیر و عادلانه تمامی کارکنان رسمی و پیمانی شاغل با سنوات خدمتی ۵سال و کمتر ادارات امورمالیاتی سراسر کشور مبلغ ۳۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت خواهد شد .(اسامی افراد حایز شرایط واطلاعات تکمیلی از طریق سیستم چارگون به ادارات کل مربوطه ارسال گردیده است).

دانلود فرم تسهیلات 

همچنین برنامه ریزی شده است در سال جدید زمینه ارائه این تسهیلات برای همه همکاران شاغل و بازنشسته که تاکنون تسهیلات مزبور را دریافت ننموده اند فراهم گردد .

امید است با حمایت های ریاست محترم سازمان امورمالیاتی کشور و اهتمام ایشان در ایجاد بستر های ارتقاع سطح معیشت و رفاه همکاران و ایجاد سطح دسترسی آسان کارکنان نظام مالیاتی به امکانات رفاهی و معیشتی این تعاونی اعتبار نیز نقشه بایسته خود را ایفا نماید ، ان شالله .

نکته مهم :

قابل توجه همکاران با سنوات خدمتی پنچ سال و کمتر،همکاران گرامی که در سنوات گذشته توسط شرکت تعاونی اعتبار معرفی و تسهیلات قرض الحسنه ۳۰میلیون تومان با نرخ ۳درصد رادریافت نموده باشند در حال حاضر شرایط دریافت تسهیلات از بانک قرض الحسنه مهر ایران رو ندارند(مثلا همکارانی که در گذشته قراردادی بودن و تسهیلات مربوطه را دریافت نموده باشند).

 

نظر

  1. سعید

    سلام
    از همکاران پیمانی با سنوات کمتر از ۵ سال هستم ولی هنوز پیامکی بابت مراجعه به بانک ارسال نشده. آیا باید اقدام خاصی بکنم؟

  2. e.a

    از طریق چارگون‌ هنوز نامه ای برای ما ارسال نشده.. چه اقدامی انجام بدیم؟

  3. آرزو

    کی میتونیم مدارک بفرستیم نامه ایی تو چارگون نیست؟ ممنون میشم ما رو از ابن بلاتکلیفی در بیارید

  4. علیرضا

    سلام
    بنده ۸ سال سابقه دارم تا الان هر تسهیلاتی وجود داشت واسه سوابق بالا بود حالا که به ما رسید تسهیلات شد واسه زیر ۵ سال ، به نظر میرسه رعایت عدالت اصلا مطرح نیست.

    • mrez

      سلام و عرض ادب خدمت شما همکار محترم

      ان شالله در مراحل بعدی به لطف خدا و صلاحدید و موافقت رئیس محترم سازمان این تسهیلات به دیگر همکاران سازمان نیز پرداخت گردد.

  5. کریم

    سلام. در صورتی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات فعال داشته باشیم، می تونیم از این تسهیلات استفاده کنیم؟

  6. حبیب

    همین وام معرفی به بانک مهر ایران در محله قبل شامل نیروهای شرکتی شد ولی هنوز پرداختی برای انها صورت نگرفته است .لطفا علت عدم پرداخت را پیگیری نملیید.تشکر

    • mrez

      سلام و عرض ادب

      همکار محترم این موضوع صحت ندارد! به لطف خدا اکثر نیروهای شرکتی که پرونده آنها بدون نقص بوده است تسهیلات مهر ایران خود را دریافت نموده اند .

  7. سعید

    جناب اقای رییس محترم سازمان واقعا چرا بایدتبیض قایل شوند وام ۳۰تومانی دادند که بانک مهر پرداخت کردتا رییس گروه بیشتر نرسید که عمدتا سوابق بالای ۱۵سال بود و الانم که فقط زیر ۵سال دستور فرمودند البته ما خوشحالیم به همکارانمان پرداخت شده ولی این همکاران محترم واسط این سوابق گناهشون چیه که عمدتا ممیز و کمک ممیز هستندو بار کاری سازمان بر دوش انان هست کمی ناعادلانه است

    • mrez

      باسلام و احترام خدمت شما همکار محترم

      در این مورد تعاونی همواره تلاش نموده تا نظرات همکاران و اعضا محترم را به ایشان برساند . ان شالله بعد از پرداخت این تسهیلات به افراد زیر ۵ سال ،در صورت امکان و صلاحدید ایشان با ادامه روند پرداخت این تسهیلات به سوابق بالاتر موافقت نمایند .

  8. شفافیت و هوشمندی

    بهره وری و شفافیت در شرکت تعاونی اعتبار مالیات باعث رضایت مندی بیشتر میشود٪
    ضمن خدا قوت و تشکر بابت اعطا وام و افزایش رفاه همکاران مالیاتی از سوی شرکت تعاونی اعتبار مالیات کشور که این امر موجب رفاه و آسایش بیشتر همکاران می‌شود باید به نکته کلیدی برای آینده شرکت تعاونی اعتبار مالیات توجه کرد وان استفاده از شفافیت در عملکرد هست ٪این شفافیت که خود باعث بهره وری بیشتر شده و رضایت مندی را به همراه دارد مسلما در قالب هوشمندی نرم افزاری اتفاق می افتد ٪
    دقیقا به وام های در حال اجرا در سایت شرکت تعاونی اعتبار مالیات وقتی دقت می کنیم همه از اعطا وام و افزایش رفاه رضایتمند هستند ولی آیا کسی می تواند بیان کند چه زمانی آن وام به دست اش می‌رسد!!!!؟؟؟؟
    بله حلقه بهره وری و شفافیت که به رضایتمندی بیشتر منجر می‌شود همین هوشمندی است که برای اینکار ابتدا باید نرم افزار هوشمند تهیه شود که زمانی که فرد مدارک به شرکت تعاونی برای اعطا وام بانک دی یا مهر ایران یا تعاون می دهد دقیقا میزان مدارک دریافت شده قبلی و در صف مشخص و زمان تقریبی دریافت وام مشخص شود!!!
    در واقع واحد فناوری اطلاعات باید برنامه نرم افزاری برنامه نویسی کند که زمانی کارمندی از سازمان مدارک تحویل شرکت تعاونی اعتبار می‌دهد پیامک کد رهگیری دریافت برای کارمند مربوطه ارسال و در سایت به طور شفاف افراد در صف انتظار دریافت وام و چندمین کارمند هستم نشان دهد !
    درست هست می‌شود بر حسب نامه نگاری و روش مرسوم سنتی کارها پیش برد ولی کارایی بیشتر و بهره وری کارمندان شرکت تعاونی اعتبار مالیات با هوشمندی نرم افزاری بیشتر می‌شود!
    در واقع با داشتن این اطلاعات شفاف کارمند متقاضی رفاه اعطا شده از سوی شرکت تعاونی اعتبار مالیات؛ زمان دقیق آن آینده و برنامه ریزی برای آن را بیشتر حس می کند ٪
    آن شا الله بر حسب پیشنهاد توانسته باشم زودتر به رفاه آینده محور برسم

    • mrez

      باسلام و احترام خدمت شما همکار محترم

      بسیار سپاسگزاریم که با نظرات سازنده خود ما را در ارائه خدمات بهتر به همکاران محترم یاری می رسانید .

      پیام شما به هیئت مدیره شرکت تعاونی اعتبار ارجاع داده شد . البته اگر دقت فرموده باشید تعاونی در این مسیر حرکت خود را آغاز نموده و راه اندازی وب سایت تعاونی و اطلاع رسانی های دقیق تر به واسطه آن به منظور رفاه هرچه بیشتر کارمندان بوده و …

      درباره موضوعی که اشاره فرمودید هم کارهایی صورت گرفته و در دست تکمیل می باشد ( سامانه جامع تعاونی اعتبار که از بستر داخلی سازمان قابل دسترس همکاران محترم می باشد و هم اکنون همکاران محترم می توانند موجودی های خود را در این سامانه مشاهده نمایند و این سامانه برای درخواست تسهیلات و استرداد هم اکنون در دست برنامه نویسی می باشد تا ان شالله بزودی همکاران بتوانند به راحتی درخواست های خود را مبنی بر دریافت وام با رعایت هر چه بیشتر عدالت ارائه و دریافت نمایند . و البته امکانات دیگر که ان شالله بزودی مشاهده خواهید نمود . )

  9. ارش

    سلوم خسته نباشید اسفند ماخ مدارک رو پر کردم و ارسال کردم تعاونی،سال جدیدزمان پرداخت وام مشخص هست؟

  10. Dina

    آقای ادمین mrez سلام
    لطف بفرمایید بگید فراموشی رمز را برا سایت http://tavoni.tax.gov.ir/ فعال کنند قبلا با کد ملی و کدملی+ش شناسنامه وارد میشد و همون اول تغییر رمز میخواد .تغییر رمز دادم اما الان فراموش کردم جایی هم برا فراموشی رمز نداره

  11. حبیب

    با سلام
    نیروهای شرکتی استان بوشهر دی ماه سال قبل مدارکشون رو ارسال کردیم ولی هنوز پیامکی مراجعه به بانک دریافت نکرده اند.لطفا پیگیری نمایید

  12. e.a

    سلام وقت بخیر . ببخشید اگر ضامن سقف ضمانتش‌ پر باشه مشکلی ایجاد میکنه ؟

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
021-33967326