اطلاعیه در خصوص سفر کارت ملت

اطلاعیه در خصوص سفر کارت ملت

همکاران گرامی

(انصراف)

با عنایت به تفاهنامه بانک ملت و صدور گروهی سفر کارت ملت بصورت پیش فرض برای همه همکارانی که در بانک ملت حساب داشتند و فاقد تسهیلات معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور می باشند به اطلاع می رساند همکارانی که به هر دلیلی درخواست انصراف از تسهیلات مذکور را دارند نسبت به تکمیل و درخواست فرم زیر اقدام نمایند.

(درخواست)
سایر همکارانی که متقاضی استفاده از تسهیلات مذکور می باشند نسبت به تکمیل فرم های درخواست ایجاد تسهیلات اقدام نمایند تا کارت اعتباری سفر از بانک دریافت و تحویل آنها گردد.

شایان ذکر است در حال رایزنی و اخذ مجوزات لازم از بانک ملت برای استفاده بخشی از کارت بصورت نقدی می باشیم که در صورت مثبت بودن نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

فرم انصراف از تسهیلات سفرکارت ملت 

نظر

  1. رضا مجیدسعد

    سلام
    بنده کارت اعتباری مرابحه بانک ملت را گرفتم امکان دریافت کارت سفر وجود دارد؟

  2. رضا محبی

    با سلام
    لطفانمونه تکمیل شده فرمهای سفر لطفا کارت را در سایت قرار دهید تا بتوانیم فرمها رو تکمیل نماییم با تشکر
    محبی

  3. valikhamseh

    با سلام و روز بخیر
    ۹۰۰ مرکز اعلامی برای استفاده از سفر کارت بدون اعلام آدرس و شماره تماس می باشد و به جز معدود هتل ها و مراکز معروف الباقی مشخص نیستند مربوط به کدام استان می باشد.
    سپاسگزارم

    • mrez

      باسلام و احترام خدمت شما همکار محترم .. این مورد به مسئول مربوطه اطلاع رسانی گردید.

  4. وحید حسین نشاسته

    سلام و خسته نباشید درسته از ما نپرسیدید و کارت اعتباری صادر فرمودید و ممنون که زحمت کشیدید فرم درخواست انصرفا را گذاشتید اما من خواهشا روشی برای پیگیری و یا حداقل پیام کوتاهی برای ما ارسال بفرمایید که بدانیم در چه مرحله ای از حذف این کارت قرار داریم

    • mrez

      باسلام و احترام خدمت شما همکار محترم ، هدف از ارائه این تسهیلات رفاه بیشتر همکاران بوده .. اگر مشکلی برای جنابعالی و دیگر همکاران پیش آمده پوزش میطلبیم ، همچنین به جد پیگیر حل این مشکل هستیم و بزودی مشکل برطرف خواهد شد و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت .
      باتشکر از صبوری شما

  5. محمدعلی

    سلام
    لطفا طول مدت زمان انقضای کارت سفر بیشتر شود تا امکان استفاده همکاران در بهار و تابستان سال آتی فراهم گردد.

  6. کامبیز

    با سلام
    متاسفانه هتل های طرف قرار داد و آژانسهای مسافرتی بسیار گرانقیمت بوده و عملا این کارت به هیچ استفاده ای ندارد ، با توجه به اینکه این مدل اعتبار عملا استفاده ای ندارد

    • mrez

      باسلام و احترام .. همکار گرامی نظر شما به هیئت مدیره اطلاع داده شد همچنین شایان ذکر است بسیاری از همکاران از این تسهیلات استقبال نموده و کارت اعتباری را دریافت و استفاده نموده اند . همچنین با قدردانی از این انتقاد شما تلاش خود را خواهیم نمود تا در آینده شرایط بهتری را برای همکاران عزیز فراهم نمائیم .

  7. امیرحسین صالحی

    سلام
    بعد از دو هفته ارسال فرم انصراف هنوز ترتیب اثر داده نشده است.
    چرا؟

    • mrez

      باسلام و احترام

      اسامی اشخاصی فرم رو تکمیل کردن به بانک ارسال شده و بزودی کارتهای ایشان ابطال میگردد. باتشکر از صبوری شما

  8. علی

    سلام وقت بخیر آیا امکانش هست سفرکارت جای دیگه هزینه کرد مثلا فروشگاه برای خرید لوازم؟

  9. بهرام یوسفان

    سلام
    بنده کارت اعتباری مرابحه بانک ملت را گرفتم امکان دریافت کارت سفر وجود دارد؟

  10. ایمان محمودی

    سلام. خسته نباشید
    لطفا در خصوص استفاده از سفر کارت راهنمایی بفرمائید
    در شهرستان ها هیچ مرکز رفاهی که پذیرنده این نوع کارت باشد وجود ندارد و حتی در مراکز استان ها خیلی از مراکز اعلامی به نوعی تقبل نمی کنند.
    اگر بخواهیم از سفر کارت به گونه ای استفاده کنیم که نرخ تسهیلات ۱۸ درصد باشد (یعنی در واقع به غیر از مراکز اعلامی بانک ملت باشد) چیکار باید کنیم؟ چون من چند جا کارت کشیدم و خطا اعلام می کرد. خیلی از همکاران نیز در این خصوص همین مشکل را داشتند لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمائید.
    با تشکر

    • mrez

      باسلام و احترام

      فقط مراکزی که طرف قرارداد هستن امکان پذیره .. تعداد مراکز در حال گسترش هست به امید خدا .. برای اطلاع از پذیرنده های مورد قبول وارد سایت ملت شاپ شوید و در قسمت سفرکارت مراجعه فرمائید

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
021-33967326