اطلاعیه بانک صادرات

باسلام و احترام خدمت تمامی اعضا

قابل توجه افرادی که فرمهای تسهیلات بانک صادرات را تکمیل نمودند و موفق به دریافت این تسهیلات نگردیدند.
بزودی با اولویت همکارانی که فرم های بانک صادرات رو ارسال نموده اند ،این نوع تسهیلات از بانک شهر قابل پرداخت می باشد.
اطلاعات تکمیلی بزودی در سایت قرار خواهد گرفت .

نظر

  1. یاسر برهانی

    باسلام حتما وامهای خودتون رو گرفتین بقیه مهم نیست پس این چطور تفاهم نامه ای که بسته میشه وبدون اینکه بیشتر کارکنان سازمان تسهیلات بگیرن کنسل میشه اصلا مشخصه که برا استفاده عده ای خاص بسته شده بود که تسهیلاتشون رو گرفتن کنسل شده الان وقتی سایت رو نگاه میکنی میبنی انواع تسهیلات هست اما دریغ از یکی از انها که به کارمندان رسیده اخه ما هم توی این تعاونی هم سهم داریم تا کی این سوء استفاده و سوء مدیریت

    • mrez

      باسلام و احترام به جناب برهانی

      آقای برهانی تعداد بسیار زیادی از اعضا محترم تسهیلات بانک صادرات و دیگر بانکها دریافت نموده اند ، عدم ادامه پرداخت تسهیلات صادرات نیز به دلیل کارشکنی بانک صادرات بوده است .

      همچنین این تسهیلات و تمام تسهیلات دیگر به نوبت پرداخت تقریبا به تمامی اعضا محترم که تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ مدارک به این شرکت ارسال نموده اند پرداخت گردیده .

      منصفانه نیست اگر شما موفق به دریافت تسهیلات یا خدماتی نشدید کل مجموعه را زیر سوال ببرید ! با این وجود برای شما و امثال شما احترام قائلیم و تسهیلات جایگزین بزودی اطلاع رسانی خواهد گردید .

      عذرما را بپذیرید اگر کوتاهی از جانب این شرکت صورت گرفته است .

      • سارا

        سلام
        با توجه به اینکه ما برای وام بانک صادرات مدارک و وجه نقد ارسال کردیم. الان اگر بانک شهر متولی پرداخت تسهیلات باشه باید مجدد مدارک ارسال کنیم؟
        و اینکه چه مدت زمان تا پرداخت وام طول میکشه؟

        • الیاس درستکار

          هیئت مدیره در حال بررسی و مذاکره هستن تا تا حد ممکن با سهولت بالا این تسیهلات برای اعضا محترم قابل دریافت باشه .

          لطفا اطلاعیه ها را دنبال فرمائید . اطلاع رسانی خواهد شد .

  2. وحید

    سلام
    ما اواخر بهمن بود مدارک رو ارسال کردیم
    هر وقت هم پیگیری میکنیم میگن یکی دو ماه پرداخت میشه
    بخدا خیلی زشته این رفتار

    ما به امید این وام کلی خودمون رو مقروض کردیم
    حداقا بفرمایید مثلا تا فلان ماه فلان تعداد پرداخت میشه

    مگه کل کارمندای مالیات چقدرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mrez

      باسلام و احترام

      تعاونی به هیچ عنوان زمان دقیق پرداخت به اعضا محترم اعلام ننمود . قطع پرداخت این تسهیلات هم توسط بانک اتفاق افتاد و باوجود پیگیری های تعاونی متاسفانه بانک با ادامه پرداخت این تسهیلات موافقت ننمود .
      همچنین تعداد بسیار زیادی از ۳۶۰۰۰ عضو موفق به دریافت این تسهیلات گردیدند و بهتر بود بعد از دریافت این تسهیلات بر روی آن حساب میکردید.

  3. حیدری

    با سلام
    با تشکر وسپاس از اعضای محترم تعاونی اعتبار سازمان امور مالیاتی کشور،بانک شهر بازپرداخت سه ساله تسهیلات اعطا می کند
    اگه ممکن هست با بانک های دیگر از جمله کارافرین،اقتصاد نوین،گردشگری،تجارت وسایر هم قرارداد امضا کنید%
    در ضمن میتوان لینک ثبت نام در همین سایت ، از تمام ایران شرکت تعاونی اعتبار ایجادکند وتمام کارمندان از سراسر ایران کارت ملی وشناسنامه اپلود کرده ومیزان وام درخواستی ثبت نام کنند و شرکت تعاونی بر حسب سبد گردانی اعطای تسهیلات از هر نفر یک درصد انلاین پرداختی می گیرد،حال بر حسب حجم عظیم واریزی ،هم امکان قراردادهابا بانک های بیشتر فراهم میشود وهم می توان از بانک اطلاعاتی تعداد مشخص به بانک های مشخص هدایت کرد.به واقع حسن اعتماد وکمک به معیشت کارمندان با کارمزد ناچیز همراه هست واین مشارکت همگانی هست که می تواند همه را به اهداف سریعتر برساند.

  4. اردشیر

    وام های خودتون رو گرفتید و کنسلش کردید. دمتون گرم. خوب با پول های همکارا زندگیتون رو می سازید

    • mrez

      باسلام و احترام .

      شرکت تعاونی اعتبار تمام تلاشش رو برای رفاه بیشتر اعضا انجام داده و خواهد داد .. امثال شما هم هستن که نقد غیرمنصفانه ای دارن به تعاونی و ما به هر حال به نظر همه احترام میزاریم با این بی انصافی ها دست از کار نمیکشیم .
      چندین سال از تاسیس این شرکت میگذره اما کسی تا بحال این زحمت رو به خودش نداد که با بانک ها تفاهم نامه امضا کنه و سعی بر افزایش رفاه کارکنان داشته باشه .

      این تسهیلات از طرف بانک صادرات منتفی شد و البته تقریبا تا پایان دی ماه هر شخصی مدارک ارائه کرده بود وامش رو دریافت کرد …

      و بعد از اون بانک به تعهدش عمل نکرد .

      البته تسهیلات جایگزین به امید خدا در راه است . شرکت از عملکردش با مدارک معتبر دفاع میکنه کاش شما هم با نام جعلی کامنت نمیزاشتید و جرات بیان نظرتون رو بصورت مستقیم داشتید .

  5. حمید

    نامه کسر از حقوق که دادیم به نام بانک صادرات بود،نامه کسز از حقوق چطور باید به نام بانک شهر بگیریم…آیا خودتون پیگیری میکنید یا نه؟؟؟؟

  6. محمد حسین

    با سلام و احترام
    بنده مدارک رو دی ماه به تعاونی دادم ولی تا الان هیچ اقدامی نشده.همکارانی بودن مستقیم و به صورت حضوری اومدن و در اسفند و فروردین همین سال تسهیلات رو دریافت کردن.آشنا بازی و رفیق بازی شده کار این تعاونی!!!!
    امیدوارم فکری به حال این قضییه بکنید…کارمندای مالیاتی کم مشکلات ندارن. برای یه وام اونهم با بهره ۳۰ درصد باید اینهمه دوندگی و پیگیری کنن و آخرش هم نورچشمیا وام هارو ببرن!!!!!!

  7. آرش

    سلام من دی ماه تحویل دادم طبق گفته ی دوستان شرکت ۱۸ بهمن مدارک تحویل بانک صادرات شد.ولی تا امروز خبری نشد.دوماه پیش پیامک فعال شدن حساب برای تلفن همراه اومد مراجعه کردم بانک گفتن فعلا وام نمیدیم.خواستم بدونم واسه من هم میشه اقدامی با همون مدارک بانک شهر انجام داد؟درصورت امکان شماره تماس لطف کنید

  8. ابوذر باباربیع شهرضا

    سلام
    دقیقا میدونستم برا وام بانک صادرات همه رو میزارن سرکار
    من برج ۱۰ سال ۹۹ مدارک بانک صادرات رو ارسال کردم ولی هیچ خبری از پرداخت وام نشد
    این در حالیکه خود آقایون که خیلی دیرتر از من مدارک رو ارسال کرده بودند وام بانک صادراتشون رو گرفتند الان هم با خیال راحت می گند بانک صادرات دیگه پرداخت نداره
    یکی نیست بگه برا خودتون که پرداخت داشت ولی برا بقیه نه
    مثل روز روشنه که آقایون وامهای خودشون رو میگیرند و کاری به بقیه ندارند
    یه جورایی تفاهم نامه هاتون به نام سازمانه ولی به کام آقایون

    • علی

      سلام همکار عزیز

      دقیقا همکارای بنده بعد از من ارسال کردن وامو گرفتن بنده قبل از اونا ارسال کردم به من پرداخت نکردن!!!بعضیا حضوری رفتنم گرفتن

  9. علی

    سلام وقتتون بخیر

    ببخشید بانک شهرشنیدم ۲۰ درصد مسدودی داره و بازپرداختش ۳ ساله هستش!!!!باحقوقی که ما میگیریم آیا این درسته!!!صادرات ۵ ساله بوده حداقل بانکی انتخاب کنید که مثل شرایط قبل بوده باشه الان حدود ۶ ماهه منتظر شدیم!!!!توافقنامه بانک صادرات امضا نکرده بوده که الان زده زیرش!!!!

  10. محمدی

    لطفا هر چه سریعتر تسهیلات جایگزین بانک صادرات باهمون شرایط رو اعلام کنید تورو خدااااااااا
    درک کنید شرایط مارو

    • mrez

      باسلام
      تسهیلات بانک شهر تقریبا با شرایط مشابه جایگزین بانک صادرات گردیده است

  11. سجاد

    سلام بهتر نبود ابتدا برای اشخاصی که بهمن ماه سال گذشته درخواست وام بانک صادرات کردن تسهیلات جایگزین بذارید ما کلی منتظر موندیم اخرش کنسل!!!بخاطر همین ما بانک دی درخواست وام ندادیم چون منتظر صادرات بودیم الان هم که برای بانک دی گفتید درخواست ندید!!فرم بانک دی روی سایت نیست! حداقل یه اولویت برای کسانی که پارسال درخواست دادن ولی کنسل شد میذاشتید

    • mrez

      سلام و عرض ادب خدمت جنابعالی

      تسهیلات بانک شهر جایگزین بانک صادرات گردید . اگر مشتاق به دریافت آن نیستید میتوانید فرم های تسهیلات بانک دی را تکمیل نموده و به تعاونی تحویل نمائید . با اولویت اول نسبت به دیگران (به دلیل اینکه تسهیلات صادرات منتفی گردید ) تسهیلات دی و شهر به شما همکار محترم پرداخت می گردد .

  12. احمدی

    با سلام
    لطفا اگر تسهیلاتی قرار هست از بانک شهر پرداخت بشود یا خیر اطلاع رسانی بفرمایید . ۱۶ تیر ماه اعلام شده که تسهیلات از بانک شهر پرداخت میگردد و اکنون ۸ شهریور است و اطلاعیه ای در سایت موجود نیست .

  13. مهدی

    باعرض سلام مدارک بانک صادرات بهمراه وجه نقد در دی ماه ۱۳۹۹ ارسال شد وام که پرداخت نشد هیچ وجه نقد عودت داده نشد خیلی ممنون از لطفتان

    • mrez

      باسلام و احترام .. شما میتوانید با مراجعه به تعاونی مدارک و مبلغ ۱۰۰هزار تومان را دریافت نمائید . همچنین تسهیلات بانک شهر جایگزین تسهیلات صادرات گردیده .

  14. رضا مجیدسعد

    سلام
    ضمن تشکر از مدیریت تعاونی و کارکنان شرکت تعاونی اعتبار
    با توجه به حجم بالای در خواست ها از کل کشور ،و نارضایتی که در همکاران بوجود می آید باید صبر کرد تا تسهیلات واریز شود بنده مدارک بانک صادرات رو در دی ماه ارسال نمودم با این حال شرکت ،تسهیلات جایگزین بانک شهر را در حد پیام وفقط شهر تهران اعلام نمود و ما کماکان منتظر لیست مدارک بانک شهر هستیم لطفا ما را در اولویت قرار دهید
    با تشکر

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
021-33967326